2012. június 12., kedd

TWD 9 - Oázis naan aszalt paradicsommal

Sok minden történt az elmúlt héten. A szokásos TWD receptet ugyan időben elkészítettem, a bejegyzést azonban csak most volt időm megírni. :)))
Ha jól olvastam a naan egy laposkenyér, ami főleg az arab országokban és a Perzsa-öböl környékén népszerű. Langyos víz, száraz élesztő, liszt és egy csipet só kell mindösszesen. Egyszerű? Az. Főleg, hogy már kezdek belejönni a kelt tésztákba. Az elején még mumus volt teljesen, de minél többet készítem, annál jobban megkedvelem.

A tészta nagyon puha. A korábbi kelt tésztáknál szobahőmérsékleten kellett keleszteni. Itt is lehetett volna szobahőmérsékleten, de alternatíva volt a hűtőben és az egész éjszakán át tartó keleszté. Az eredeti recept szerint meg kell szórni nagyszemű sóval, újhagymával és köménymaggal, de én kicsit továbbmentem és apróra vágott aszalt paradicsomat is tettem rá.

Csináltam (na jó férjecském) csinált egy nagyon gyors és könnyű mártogatós szószt.

FOKHAGYMÁS-SAJTOS MÁRTOGATÓS

HOZZÁVALÓK

200 g tejföl
1-2 gerezd fokhagyma
100 g reszelt sajt

Könnyű? Könnyű. :))))

A hozzávalók pontos mennyiségei és a lépésenkénti képleírásokat Maggie-nél (Always Add More Butter) és Phyl-nél (Of Cabbages and King Cakes) találjátok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése