2012. április 28., szombat

TWD 6 - Citromos piskótakenyér áfonyával


Mivel jól megérdemelt szabadságomat töltöttem, így kicsit megkésve, de elkészült a következő TWD sütemény, a citromos piskórakenyér áfonyával.

Miután a többi blogger képeit, bejegyzéseit megnéztem, egy kicsit tartottam attól, hogy a citromos piskótakenyeret majd túl száraznak fogom ítélni. Ezért az az ötletem támadt, hogy rakok bele pár szem áfonyát. Persze csak félig lett igazam, mert nagyon finom lett ugyan áfonyával, de magában sem volt egyáltalán száraz. :))))

Az ötlet az lett volna, hogy áfonya legyen mindenhol, de a sütés végére az áfonya sajna mind lesüllyedt az aljára. :))) A férjem és az épp vendégeskedő barátaink egyöntető vélemény alapján ez nem volt akkora baj. :)))) Sőt így akár magában is és áfonyával is megkóstolhatták a citromos piskótakenyeret.

A recept megint egészen egyszerű volt. Keverj össze minden hozzávalót. :)))) és süsd meg 180 fokos előmelegített sütőben. És egy kis hűlést követően már fogyasztható is. :)))

A citromos piskótakenyérre úgy mint sokan mások is elkészítettem ezt a citromos glazúrt (egyrészt citromlé egyrész cukor), de nekem ez már túl édessé tette. Következő alkalommal már biztos nem öntöm rá.

A másik, hogy a szilikon formának a pizzás kenyeret követően adtam még egy esélyt, de sajna most is cserben hagyott, mert sütés közben megint nem tartotta a formáját. Lehet mégiscsak igaz a mondás, hogy olcsó húsnak híg a leve?

A pontos hozzávalókért kattintsatok Truc-höz a Treats nevű blogra vagy Michelle-hez a The Beauty of Life nevű blogra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése