2012. január 29., vasárnap

Málnás golyók

Karácsonyra kaptam egy kis aranyos szakácskönyvet, amit kanadai gasztrobloggerek adtak ki még 2006-ban. Klasszabbnál klasszabb ételek és sütemények vannak benne, de ezen a golyókon rögtön megakadt a szemem.

Eredeti neve: Bomba az eperfáról. A gasztroblogger pedig Mijo, aki a mai napig aktív blogozó. Már több mint 7 éve indította a "Főzőcskézek" nevű blogját.

Mivel nekem csak málnaszörpöm volt, így az én bombáim tulajdonképpen a málnabokorral jöttek. :))

A golyók elkészítése pofon egyszerű.

HOZZÁVALÓK

20 db babapiskóta
3 evőkanál málnaszörp
5 dkg vaj
porcukor

A babapiskótát először le kell reszelni. Reszelő helyett nekem abszolút bevált a forgókéses konyhai robotgép. 1 perc alatt felaprította a babapiskótát. A vajat kis lángon felolvasztottam és málnaszörppel együtt a babapiskótához adtam. Villával jól összedolgoztam és kb. egy órára a hűtőszekrénybe raktam.

Egy óra letelte után apró golyókat formáztam és meghempergettem őket porcukorban. Voilá. Kész is. Lehet enni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése