2011. október 22., szombat

Szőlős kosárka

Sok szőlőm volt még, így elkezdtem gondolkozni és keresni a neten, hogy milyen süteményt lehetne szőlővel készíteni. És találtam egy jó krémet, ami nagyon megtetszett. 
 
Összetevők: mascarpone, tejszín, méz, reszelt citromhéj. 

 Arányok ízlés szerint, de iránymutatásként: a mascarpone mennyiségre annyi mint a tejszín. Mézből pedig dupla annyi teáskanál kell, mint reszelt citromhéjból. 
 
Pár héttel ezelőtt vettem, előre-kész kosárkákat, amiket megtöltöttem a krémmel és a tetejére pedig szőlőt tettem. A 4 kosárkába való krém készítéséhez 1 teáskanál reszelt citromhéjat, 2 teáskanál mézet, kb. a 250 g-os mascarpone negyedét használtam fel. Tejszínt pedig addig adtam hozzá, amíg az állaga még épp nem folyós, hanem krémes.
 
Íme az eredmény:

 
A nagy sikerre való tekintettel, a krém egész biztosan bekerül abba a kategóriába, amit még csinálni fogok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése