2012. február 26., vasárnap

Yorkshire puding vanília sodóval

Még mindig farsangi hangulatban. :)))

A Szellem a fazékban blogon, duendénél találtam vagy úgy egy hete ezt a szupert yorkshire puding receptet. Egyből beleszerettem két dolog miatt is:

1) Nem gigászi mennyiségű olajban kell kisütni.
2) Egyszerű alapanyagok, egyszerű elkészítés.

Az én verzióm ugyan nem gránátalma sziruppal, hanem vanília sodóval készült, amit már a pandorohoz is készítettem. Szinte elronthatatlan. Szuper. Köszönöm, hogy feltetted ezt a receptet.


HOZZÁVALÓK (6-os muffin sütőhöz)

2 tojás
1,5 dl tej
7,5 dkg liszt
csipet só

A tojásokat, a tejet és a sót kézi habverővel simára kevertem. Közben egy evőkanál olajat tettem a muffin formákba és betoltam a sütőbe. 220 fokra raktam. Amint az olaj már forró, pár perc, hozzáadtam a tejes tojásos masszához a lisztet és a muffin formákban töltöttem (kb. 3/4-ig).

20 percig sütöttem, és szuper türelmes voltam, mert egyszer sem nyitottam ki a sütő ajtaját. Nagy érdeklődéssel figyeltem, hogy a folyós massza hogy duplázódik meg 2-3 percenként.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek lettek! :)
    És szívesen! :)
    (Nigella Lawsoné az érdem, mert az Ő műsorából írtam ki. Tényleg jó recept. :) )

    VálaszTörlés